Saturday, 20 July 2013

Anak Mithali

Assalamualaikum

Ada yang tengah sahur ke?
Masa merantau dulu memang selalu la sahur time macam ni..
Pre-sahur kononnya.. Hikhik..

Once upon a time..
Senang tapi macam susah..
*terperangkap di situ*
to be continued..

XOXO

38 comments:

Cik Nur™ said... [Reply]

first tak..??
first kan..kan..kan....!

yeay..!!

away baca.. :)

Cik Nur™ said... [Reply]

aloo..kenapa ada sambung pulakk..?

Grrr...saja tau cikna ni....hehehe

errmm...seriouslah cikna, mmg senang tapi susah, bukan terperangkap tu, tapi realitinya mmg macam tu....

bunyi mcm senang, tapi kita nak hadapnya rasa susah. orang mgkin boleh kata, "alaaa...kenal je dulu tak apa...."

tapi kita yg nak kena hadap ni cemana..?tambah2 org mcm nur ni, yg bukan senang nak terima org asing dalam diri....

errr...komen seterusnya kena tggu sambunagn entry ni la..hehehe

Chic Na said... [Reply]

@Cik Nur™ hahaha.. mohon nur sabar menunggu.. sebenarnya cikna terperangkap tang lain..

PakcikLie PCL said... [Reply]

hari hari hadap coklat, kurus jugak ke Chic Na ?..pcl yg jarang sekali makan coklat berat badan blh tahan jgk beratnya..

#lepas kawin hormon mestin berubah...hik hik..

MystoryPic said... [Reply]

Jangan risau pasal jodoh...
"kerana pemilik tulang rusuk mu akan datang mencari mu" hehehe skema je ayat. cilok dari UAI punya ayat

Si Matatajam said... [Reply]

Apsal ada ayat2 cinta yg digelapkan tu..ha ha ha...cepat sambung..tak Sabaq nak tau camna Chic Na lepaskan diri dari perangkap tu...

jaakechik said... [Reply]

ni nk tggu part 2 tu bila lah agaknya. hoho. meh cpt draft sambungannya...

azizah :) said... [Reply]

tettt... hehe

memang nampak senang tapi kita yg hadapi ni agak tersepit di situ..

Yumida Huda said... [Reply]

beznye klo ari2 mkn cokelat..so nyaman!
mudah-mudahan yumida jugak tergolong dlm isteri mithali..ehem2..tggu mkn nasi minyak cikna pulak..

Ibu Lala said... [Reply]

Salam ramadan cik na.

BUNDA a.k.a KN said... [Reply]

InsyaAllah, sampai masa ada lah tu...semua tu kerja tuhan..

Solehah Shamsuddin said... [Reply]

Awat digelapkan ayat tu? ada ayat loving2 ye? hehe

Cik Aini said... [Reply]

main2 sambungan bagai plak..ingt drama swasta ke hah?
skrg org tgk cerekaram tau.tgk biar abis trs senang.kekeke

cepat skit continue na Mrs Sifu..nti lelama bole meroyan dok tggu.hahahaha

cik nana said... [Reply]

cikna, mr sifu tu sape? hehe

cikna, cikna, rinduuuu..

raya ni datanglah Pontiannn.. :(

Deqla Manjew said... [Reply]

x aci camni.. bole pulak padam2 kat situ.. kalo x pdm mesti lg paham tau..hihihihi.. ok cpt la sambung.. ;p

fairus mohamad noor said... [Reply]

selamat pg&salam ramadhan # 13 cikna

Miss Volvo said... [Reply]

nak bagi coklat? ha tak payah la cikna tu banyak coklat :P

Chic Na said... [Reply]

Mr Sifu tu ex boss cikna la.. boss kecik.. apedaaa.. hekhek..

Kesuma Angsana said... [Reply]

hehehe.. neway done clik2 nuffng yer !

aisya said... [Reply]

hahahaha.. cepat sambung.. =P

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply]

tetiba jadi blur n tak paham..huhuhu

Cik Yaya said... [Reply]

hehe ade smbungan pla ke..

spe punyer msej tu?cik na ke?heeee =D

nanieybarnieylurviey said... [Reply]

Ada cencored message. Hehe.. Makan coklat byk pun tak naik kan kan kan???

9n0L4 said... [Reply]

hehehe. siap ade sambungan tu. kenal² la dulu pilihan mak. pastu cintan cintun lps kawen. syokkk. :p

aku HaniAsyira said... [Reply]

apa terperangkap di situ.. hahaha.. tape.. atil carikan pun boleh.. =P

are_lin@yu said... [Reply]

inshaallah jodoh akan sampai pada masa yg tepat kan..huhu

MaMa Rey said... [Reply]

In Syaa Allah ada tu Chic Na..cuma belum samapi lg..

Tinta Lana said... [Reply]

Salam.

Memang senang suh mak cari, tapi susah juga nak pilih mana yang berkenan dihati.

Macam pantun plak dah cikna,ekekeke

Mimi Azirah said... [Reply]

Erk...senang tp sush...
Memg seng tp susah kan kan...xpe cikna...insyaAllah ade tuh nti

intanfirdaus247 said... [Reply]

Insya Allah akan sampai saat itu cikna..berdoa selalu..:)

mama aryan said... [Reply]

mana sambungannya cikna

Masha Meisters said... [Reply]

takde perangkap alih2 terjerat rasenyer....hahahambik! hehe...
ala2 drama swasta la nak ada cont.
hokey! kuling2...hehe

ros_reeza said... [Reply]

akan bersambung?. ni yang tak sabar ni. adduhhh entry tergantung.
senang tapi susah. Emm menarik ayat tu.

Cendol said... [Reply]

weeehhehehe..kakak pulutkuu nak kahwinnn. haha
semoga cepat bertemu yang sesuai ye anak mithali,lps tu boleh jadi isteri mithali pulokkk...kemah keming boh!!hehe

nik ros said... [Reply]

jodoh semua dari Allah. InsyaAllah, sampai la jodoh cik na nnt :)

Nora Karim said... [Reply]

rasanya kalau xde hitam2 tu sure faham... hahah sambungan please... hahaha

Cinta Misteri said... [Reply]

Cik Nur mmg dari dulu nk tempat tu kannnnn....
u deserve it Cik Nur.

wahhhh Chic Na..sape tu? sahur pukul 11? erkkkk...awalnya. nasib baiklah ank2 CiM tk liat bangun sahur. so far belum terlewat bangun stakat ni (ibu mithali niiii). hari tu jer ada sekali terbangun kol 5.15. lambat dah tu..hihi

intanfirdaus247 said... [Reply]

InsyaAllah akan sampai juga masanya nanti..sambungan pleasee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com