Wednesday, 10 June 2015

Terpilih

Assalamualaikum

Soalan paling famous yet annoying abad ni..
Ikutkan hati mmg nak je jawab gini. Ekekek..
Kalau jawab jujur sangat "Aah single
Konfem kena se das "Memilih sangat ni!"
Tsskkk!! *sis sentap*
Tak sesuai kot cakap camtu especially kat perempuan.
Bukan ke kuasa memilih tu lebih kepada lelaki?
*Lebih tak bermaksud perempuan langsung tak boleh memilih*

Tp hakikatnya perempuan selalu dipilih je kan.
Kan kan kan..
Semoga kita terpilih di sisi Allah swt.
Put trust in Allah. He knows what's the best for us.
Zzzzz..

17 comments:

Cik Yaya said... [Reply]

salam cik na =)

hehe ha a la..boleh jgk jwbcenggitu kan lau org tnye single ke?? ^o^ =p

Rohani Hashim said... [Reply]

Hahaha melopong ha dgr jawapan mcm ni. Ye chicna, sabar semua ketentuan NYA. Ada yang hebat menanti anda...

Gee Lion said... [Reply]

sibuk je sapa tanya tu? eh eh..
nanti kawin, tanya pulak bila nak ada anak?
dah ada anak sorang, tanya pulak bila nak tambah anak?
tak abes2 dgn tanya-tanya-tanya..
hurmm..

Deqla Norumara said... [Reply]

hai cikna syg.. rindunyeee.. sori lama x terjah...hmm soklan tu apesal la ske sgt ditnye org ye.. soklan nk dpt anak jugak..alaahaaiii.. tp lawaklah kalo jwb dah ada album tu.. retis lak kan..hikhik

Athirah Zain said... [Reply]

hahhhaaa,,, dah ada album tu kelakar XD XD

Chic Na said... [Reply]

Wslm Yaya.. Bleh ea.. Ok pasni cikna jawab gitu jelah.. Hikkks..

Kalau makcik2 mau melopong dgr.. Hihi.. Ameen inshaAllah.. Tq Hany..

Err biasa la manusia ni terlebih prihatin kan kalo benda2 cemtu.. Huhu.. Sabar Gee.. Sabar.. :)

Rindu awk jgk sayang Deqla.. Biasala tu.. Layankan je, kalo xlarat xyah layan.. Heheh.. Sesekali perasan retis.. :p

Kelakar kan Athirah.. inshaAllah lepas tu org tak tanya dah.. Muehehe..

MyStory Pic said... [Reply]

heeemmm........ saya pun dah lali ngan soalan tu....
bila nak kawin? rasa nak jer jawab camni 'saya tunggu suami akak pinang saya' boleh????

Sekarang dah ada anak sorang orang tanya lak.... bila no 2???

Athirah Diyana said... [Reply]

adakala soalan yang diajukan sangat menyakitkan hati! tapi takpelah, sabar. redha. ada hikmah di sebalik semuanya.

QasehnyaRania said... [Reply]

kang kata budjet retis pulakkk
eh ! payah la..

ps: cikna, rania makan bubur nasi sementara tunggu ayah beratur. hihihi
brg biasa je cikna. saja nk buat modal utk entry, boleh -_-’

LYAfrina said... [Reply]

huhu..biasalah cikna...

ada je persoalan drp manusia2 ni...
pendek kata... bila dah ada y tu..tnya y lain plok..

xpela... smua ni kerja Allah SWT..

nanieybarnieylurviey said... [Reply]

Soalan yg tiada jawapan pasti. Yang Maha Tahu kat atas. Letih nk jwb senyum je la.. :)

Aisya A. said... [Reply]

yg dah nak kawen ni plak, org dok tanya preparation mcm mana. byk lagi ke tak siap. itu lah ini lah.

tak pernah lari lah, ade je soklan kan cikna..

tapelah positif, concern katakan. hehehe

aryan azra said... [Reply]

persoalan dari manusia ni macam2 chicna... yang penying Allah lebih tahu apa yg terbaik buat kita

dya bunga said... [Reply]

dya pun skrg mcm situasi chic na..kdg2 pnt nk jwb kalau tiap2 hri dpt soklan cm tu...smpai skrg bila dpt soklan cm tu dya snyum je...

ros_reeza said... [Reply]

Hahaha cuba je jawab macam tu kalau ade yg dok tanya..

aTieYusof Family said... [Reply]

soalan2 tu sis takkan berakhir smpai lah beranak pinak.. haha..sabar lah.. nak je jawab "kita ni bkn Tuhan nak tentukan semua tu"..:)

nik ros said... [Reply]

mesti la kena pilih. org tu yang nak hidup bersama kita. bkn boleh main2 pilih jea.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com