Wednesday, 11 April 2012

Reason



If I could...





27 comments:

Yana Libra said... [Reply]

true~~~ :)

Arina Shamsul said... [Reply]

:) nice quote

mzhany said... [Reply]

hurmm betul, tp kadang2 bak taktahu sbb takot membuatkn kita lagi sakit kan...hehe

Sis AI said... [Reply]

Wakakaka! Itulah pasal!
Kdang2 nk jgk tau kan.. Tp tu la, akal kita ni trbatas.. :)

Dieyna said... [Reply]

Indahnya jika kita tahu....

Cik Aini Lavender's said... [Reply]

setuju bangat =p

dyabunga said... [Reply]

dya setuju dgn quote ni..

etuza said... [Reply]

oyes!

~Sweet Honesty~ said... [Reply]

kan malang pun tidak berbau..hihi

Cik Penguin_Solehah said... [Reply]

I wish like that to ^_^

Ayuni said... [Reply]

implicit meaning....

Cik Nur said... [Reply]

setujukk..!!! <--- kuat x nur jerit...hehehe

Chic Na said... [Reply]

nur : opocot! tetanjat gegel.. ;p
ramai rupanya yg setuju. ingatkan sy sorg je yg rasa mcm tu. huhu.. kan best kan kalau tau. :)

@ deqla manjew said... [Reply]

segala yg berlaku ada hikmahnya yg kita tak tahu apakah dan bila hikmah yg Allah nk beri tu akn berlaku...bila tiba masanya pasti kita tahu krn kita akan menyedarinya sendiri..percayalah.. :)

chris said... [Reply]
This comment has been removed by a blog administrator.
Tihara said... [Reply]

Hanya Allah Maha Mengetahui..sampai ketikanya kita akan faham kenapa ia berlaku..pernah tak alaminya?
kalau pernah kita akan lebih dekat lagi kepada Nya.. :)

Yumida said... [Reply]

sy pon rasa begitu! mmg berharap sgt

Emma said... [Reply]

yeah, theres someone,(my fren) stay away from me, and i ask her, why? for what reason? and she didnt give a reason.. she left without telling me why?! adehh..headache trus fikir bnd nih.. huhu

lelamaisara said... [Reply]

Betul..setuju2...:-)

Chic Na said... [Reply]

yelah kdg2 benda2 mcm ni akan buat kite xberhenti nak fikir ape sbbnya. tp tawakal jelah & redha. :)

Misya Mialen said... [Reply]

salam cik na yg baik hati;)

sy datang ni;). sy suka entri ni.;) dari dlu smpi skrg sy sllu tanya benda yg sama dan sy selalu tunggu dan tunggu reason tu. Tuhan tu Adil, sebab tu kita kena suruh sabar tunggu hijab tu dibuka oleh Tuhan.insyAllah, coming soon adalah nnti;)

9n0L4 said... [Reply]

ye sangat betul, terkdg tercari² jugak hikmah yg berlaku. dan kita akan dpt tahu kalau kita berfikiran positof. ;)

Miss BaNu said... [Reply]

betul3x..selalunya kita semua mmg pernah rasa mcm tuh kan..apa pun kena sentiasa sabar..

Yumida said... [Reply]

byk pandangan mereka bagi kan...setiap pandangan tu leh jdkan kekuatan dlm diri kita

Dieyna said... [Reply]

dah cuba cheese tu belum hehe

Chic Na said... [Reply]

tq kawan2 atas pandangan & komen yg bernas tu. :)

9n0L4 said... [Reply]

typing error rupenye tu. hee. positif. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com