Saturday, 18 August 2012

Terima Kasih III

Assalamualaikum

Entri penghargaan.
Kad raya lagi dari geng-geng blogger yang sangat awesome.

1. Dari orang Perlis, Ayu yang sungguh ayu.
2. Datang jauh dari Sarawak, Masz yang manis.
3. Ni pun jauh dari Sabah, Lina si gadis comel.


4. Dari Deqla yang manja.
5. Jauh dari Sarawak juga, Sweety yg sangat sweet.
6. Special dari Keyrah, kad raya & bookmark.


7. Dari Nur yang baik hati. Terselit sekali fridge magnet Kuala Kangsar mali. Dah tampal kat fridge tau. 

Thanks a bunch. Sayang korang ketat-ketat.

# These days seems to be getting more hectic. Exhausted.
   Nasibla jadi anak perempuan sulung, bestnya kalau ada kakak. x_x

22 comments:

JungRara said... [Reply]

woahh..seronoknya dapat kad raya

A said... [Reply]

wah . bestnya kakak dapat kad raya . kita sorang je kasi . sedih pun ada . hehe . :'D

9n0L4 said... [Reply]

same lah kite chic na. dah name anak sulung. perempuan. ;)

Cinta Misteri said... [Reply]

Chic Na, CiM ada kakak, tp kena juga buat keje rumah yg OMG lbh2 lg nk raya. Ktorg bg2 tugas tp slalu gaduh sbb tk puas hati. Tp...itu dulu. Skang kalau balik umah mak, kami plak berebut2 nk buat sumer benda.

steffany daph said... [Reply]

bestnya dia dpt kad raya (:

lelamaisara said... [Reply]

saya ada kakak..tapi saya mcm kakak..heheheh...se,ua benda akak tanye adik..huhuuuuuu....

selamat hari raya maaf zahirbatin Cik na..:)

Mr.Clive said... [Reply]

wahhh kelasik laaa chic naaa!!!hehehe :)

Emma said... [Reply]

banyakny dpt... ^^ bertuah badan.. hehe.. btw, slmt hari rya kak :D mf salah silap.. :D n selamat bkeja d hari rya.. hehe

Ash Give said... [Reply]

banyak dapat kad raya la..
btw, selamat hari raya maaf batin..:)

Karukord Jagau's said... [Reply]

Byk dpt kaya ......kita satu pun x de...huhuhuuu

Karukord Jagau's said... [Reply]

*kaya=kad raya

Hihihihii :)

~~oOpEt~~ said... [Reply]

waa.. meriahnya kad raya.. hehe :D selamat hari raya akk :)

Si Matatajam said... [Reply]

Meriah raya kali ni ngan kad raya...

Masha Meisters said... [Reply]

yehaaaa!!! hepiy sgt dapat kad raya bnyak2 tahun ni :) GSF best!

Cik Kay Jue said... [Reply]

huhu jeles nyer tgk.. nak gak.. huhu...

Cik Nur said... [Reply]

alhamdulillah, selamat sampai ye..hihi

cikeyrah said... [Reply]

beshnya banyak dapat kad raya

cikeyrah said... [Reply]

beshnya banyak dapat kad raya

Wanieys said... [Reply]

beshh kan dpt byk kad raya...wani pun ada lg entry kad raya..pas ni baru nk up entry tu..skang ni gigih bls komen dulu ahaaa

dyabunga said... [Reply]

byknya kad raya..:D

Deqla manjew said... [Reply]

alhamdulillah selamat smpai...hihi...sesama lalink...

Solehah Shamsuddin said... [Reply]

wah comel2 je kad raya yang chic na dapat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com