Thursday, 19 July 2012

Fallin'

Assalamualaikum

Macam ni pun ada ke?

Kan dah betul2 fallin'. Hehehe..

Moral of the story??

29 comments:

Emma said... [Reply]

hahahaa... tu lah bukti cinta sejati.. hua3..

Cik Penguin_Solehah said... [Reply]

haha,amboi,sampai terjatuh eh=p

Cik Aini said... [Reply]

hahaha
ni giler pnya cinta sejati ni cikna smp jatuh gaung =p

Moral of story - bcinta biar bpada2.kehkehkeh

~~oOpEt~~ said... [Reply]

moral of the story, sila korek telinga time date between 2 bukit XD

Encik H said... [Reply]

moral of the story..jangan confess kat gaung..:|

Arina Shamsul said... [Reply]

hahahaha...mmg betul2 fallin la tu...

9n0L4 said... [Reply]

moralnyeee, tak payah main ckp² kat gunung tu. ;)

nn lylyn said... [Reply]

kesimpulannya jgn daki gunung ^^ haha

are_lin@yu said... [Reply]

hehehe tersenyum ayu tgk..;-)

|shuhadaothman|TM said... [Reply]

hahaha. kan dah jatuh. senyum pagi je tengok ^^

dyabunga said... [Reply]

haha..tau lah fallin tpi jgn lh fallin mcm tu

Nyue said... [Reply]

main jerit2 tuu.....sedey bagai rs..terpisah dgn jarak yg begitu...heheheeh....

Yumida said... [Reply]

ahahhaha....u say u jump...
bahaya tol la...
moral...jgn dating kat kawasan bukit tinggi

Karukord Jagau's said... [Reply]

Alaa silap tempat nk dating tu.....pegi la taman bunga ke....kan...kan...kan

Deqla manjew said... [Reply]

hahahahahaha... kesiannn... nk dating dekat2 haram...jauh2 cam tu tragis pulakkk....naseb laaa...

moral of da story? toksah jadi org giler jerit2 cam tu.. nk sms pun haram jugak kan..so, dah berkenan tu masok jew minang, pas tu boleh ucp byk2 kali i love u tu..slow2, romntik lagik.. hihi

~Sweet Honesty~ said... [Reply]

masa jatuh tu msti dia kata.. nyesal aku teriak smpai nak rak..akhirnya aku juga yg jatuh..muahahaha

Deq's Qienz said... [Reply]

hahahaha..bagus la bercinta jauh² gini.nanak bulan ramadhan yg mulia ni amatlah digalakkan..hehee

Cik Nur said... [Reply]

Heeeee.....xnaklah fallin' kalau mcm ni..!hihihi

Miss BaNu said... [Reply]

moral of the story jgn cakap i love you kt tmpat tinggi hahaha

Chic Na said... [Reply]

bercinta halal da tu jauh2. tp terfalling pulak. cian dia. hahaha..

CtAyue said... [Reply]

cinta jarak jauh pun boleh bahagia dan berjaya...hehe

Wanieys said... [Reply]

wah same like me la chic na....cinta jauh2 dengan somi huhu

ieedaz @ mama_isha said... [Reply]

Cinta itu buta! Hehehe

jaakechik said... [Reply]

hehehhee...klakar entry chic na kali ni..muahahhaaa.... sekali jatuh terus! fallin la sgt kan?

izan mama mia said... [Reply]

huhuhu..kesimpulannya..
nak luah perasaan pun pilihlah tempat yg sesuai..kan dah jatuh gaung..

p/s...mmg tepat,..loghat gerik jd gitu sbb bersempadan sangat ngan kelantan..

Masz Sidek said... [Reply]

hahahaha....

moral of the story...
pakailah pembesar suara... atau pun telepon jer... hahahaha... boleh pakai ke moral of storu sy tu... ;p

Cik Kay Jue said... [Reply]

adeh... tak fasal2.. haha..

Mr.Clive said... [Reply]

hahah kerek betul yang sekor tu...kahkahkahhh

~didiey~ said... [Reply]

terlebih falling lah plak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com