Wednesday, 11 July 2012

Susah atau Senang?

Assalamualaikum



Jom kita tengok apa kata survey. (^_^)V

# Susah atau senang tetap perlukan masa.

48 comments:

Wanieys said... [Reply]

betul tu susah ker senang ker tetap perlu masa untuk semua tu.....

~~oOpEt~~ said... [Reply]

hmm.. sgt susah.. sekian dari pet T__T

Masz Sidek said... [Reply]

yup... masa memang amat di perlukan tak kira situasi...

Nyue said... [Reply]

yup nyue setuju....masa sgt2 penting

lelamaisara said... [Reply]

setuju...susah atau senag kena perlukan masa tak kira dalam keadaan mcm ne pon...:)

Deqla manjew said... [Reply]

susah amat bg yg benar2 mencintai.. senang bg mereka yg dah biasa main kayu tiga..tukar2 psgn mcm tukar baju...

cendol said... [Reply]

susah ke sng bergantung jugak pd org dan thp kesetiaan dn berape peratus syg nyee...hihi

Arina Shamsul said... [Reply]

semoga Yang susah itu Allah permudahkan untuk kamu dear :)

eMMa cahaYa Qaseh said... [Reply]

susah... smpi bila2 pun takkan bleh lupa... can forgive but can't forget... huhuhu

Emma said... [Reply]

errrr... melepaskan seseorg perlukan msa yg lma.. lagi2 yg dh lma ngn kta..

CtAyue said... [Reply]

emm.. mmg pun..bila dah lepaskan memang susah sgt nak melupakan.. ada je yg boleh wt teringat walau pun dah lama berlalu... :)

dyabunga said... [Reply]

mmg sush nk lepaskan..ambil masa yg lama..erm

Si Matatajam said... [Reply]

Mmg susah nak lepaskan kl kita dah sgt syg org tu...

nn lylyn said... [Reply]

betul..mmg susah..sgt perlukan masa yg sg lama..

khairolina said... [Reply]

mmg susah... kena sabar je lah

Cik Nur said... [Reply]

sokong..mmg perlukan masa..dan kesabaran.. :)

Solehah Shamsuddin said... [Reply]

Senang memaafkan dia tapi susah lupakan si dia.Itu sje solehah boleh gtau.Tpi kalau mcm Solehah mmg ssh nk lpekan org yg btl2 solehah cintai

mrs mell said... [Reply]

tengok kesan yg org tu bg pada kita.. hehehe..

Chic Na said... [Reply]

so semua setuju la susah kan. sebab memang susah. :(

@mrs mell
setuju ngn mell. ni lah jawapan yg sebenarnya kan. :)

Encik H said... [Reply]

Tak setuju!! Senang jer lupakan....

Kot.

p/s: cakap memang senang kan? :|

izan mama mia said... [Reply]

yang senang tu, tak perlu bersusah-susah..yang susah bukan senang..hihih..

ABU said... [Reply]

masa menentukan segalanya..

Aine Ainun said... [Reply]

Amek masa, insyaallah...boleh...

tapi, kenangn takkan hilang[=)

Chic Na said... [Reply]

@Encik H
lelaki memang senang melupakan kan.

Chic Na said... [Reply]

@izan mama mia
mama, susah gak nak faham ni. hehe..

Chic Na said... [Reply]

@Aine Ainun
setuju AA. the memory remains. :)

Masha Meisters said... [Reply]

memg rumit nih...xd ape yang senang kalau xhadapi susah dulu :)

Encik H said... [Reply]

cuba Chic Na baca balik komen tadi..:D

Chic Na said... [Reply]

@Encik H
hikhik.. tau la H. saje je. :)

Mr.Clive said... [Reply]

akan sentiasa menghantui...sumpah!sampai skrng...=_=

ieedaz @ mama_isha said... [Reply]

Yer betul3x...

Chic Na said... [Reply]

haunted memories. ;)

Cinta Misteri said... [Reply]

Susah atau senang semuanya terpulang kepada kita untuk menghandlenya, dan tak kira susah atau senang, semuanya bergantung pada keadaan.

Semoga yang susah akan dipermudahkan...insyaAllah

N.Aima K said... [Reply]

yesza..tapi terpulang dengan apa yg kita nak lepaskanlah hihihi

Yana Libra said... [Reply]

so true~~~

9n0L4 said... [Reply]

depends on sapekah org nye. ;)

are_lin@yu said... [Reply]

setuu sangat..masa mla mmg ssh..huhu

Yumida said... [Reply]

amat sukar...tp masa blh membuatkan kita lupa seketika..even terkadang terimbau kembali

aReLaN said... [Reply]

memang susah kalau kita rapat teramat ngan orang tu.memang makan masa tapi lama-kelamaan leh je.hmmm

~Sweet Honesty~ said... [Reply]

bg sweety..sangat susah.. huhu..

p/s.. cik na ada jual cookies juga ke?? nak nak naakkkk.. nnti emel sweety harga n bilangan biji yea..

syafiqakarim said... [Reply]

skng sgt memerlukannn

taqiy said... [Reply]

betul!!

Cinta Misteri said... [Reply]

Chic Na... CiM dh over 8yrs kt Sunward. Byk kali try nk angkt kaki tp tk jd. Byk factor kenapa & kenapa, so nk tknk susah or senang kt Sunward kena harung juga.

*sunward x under sunway. Bos org taiwan

Tinta Lana said... [Reply]

Salam.

It's very hard chicna. after few years, still remember that person, hehehe. tapi bila sudah belajar menerima, hati pun sudah lapang ^_^

Rohani Hashim said... [Reply]

betol, susah ke senang, tetap perlukan masa, kdg2 kejap kadang2 lama kan...brgntung la...

Chic Na said... [Reply]

mostly cakap susah. cik na setuju! :)

@Tinta Lana ye lana. memaafkan jgk boleh mengurangkan rasa susah tu. :)

Dieyna said... [Reply]

susah ke senang ke yang penting BAHAGIA HEHE

Chic Na said... [Reply]

@Dieyna
akak da kawen boleh la cakap. sobs..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com