Saturday, 28 July 2012

Lapan Ramadhan

Assalamualaikum

Err tengah tunggu berbuka. Lagi setengah jam. Korang dah ready nak berbuka? Korang berbuka makan ape? Mesti sume makan best2 kan.
Tau la lapar seharian berpuasa, tapi jangan la sampai macam ni k. Tercekik nanti susah lak. Hikhik..

Selamat berbuka semua. Makan tu biar berpada-pada. Kalau terlebih makan nanti tak larat lak nak solat Maghrib & terawih. 

Salam 8 Ramadhan. (^_^)V

48 comments:

Encik H said... [Reply]

first!

Encik H said... [Reply]

arini buat ayam masak merah..hip2 hooray \o/

Chuu Muqhlis said... [Reply]

salam chik na, mohon jenguk nota ni.,

https://www.facebook.com/asyikTV/posts/331363870283303

kite jumpe dkt pesbuk :)

~~oOpEt~~ said... [Reply]

selamat berbuka akk :D hehe.. dh lama la kn berbuka.. jaga potet baik2 :D

Cik Nur said... [Reply]

hamboii..yg atas tu..mkn xbehenti2..
xtakot tercekik keee...hihihi

Cinta Misteri said... [Reply]

Salam 8 Ramadhan Chic Na...

Hurmmm...barujer balik nie. Dah ler pergi lewat buat 8 jer plak tue, seb baik tak start lagi. Terkocoh2, ni sumer blog & tenet punya pasal.

Thanks share fadhilat mlm ke-9.

Tadi berbuka kebab & pelbagai (beli kat bazar jer)...heheh, masak time sahur nanti, gulai ajer kowtt

putryteya said... [Reply]

sekejap je dah 8 ramadhan :)

teya kalo macam ni , kena tunggu sendawa dulu , baru leh makan balik hahaha

JungRara said... [Reply]

puasa2 macam ni makan sikit dah kenyang kan..

jaakechik said... [Reply]

jaa berbuka ngn menu best hari ni. ikan patin asam pedas (cap beli) kerabu pucuk paku dan kerabu sotong homemade! hehehehe

jaakechik said... [Reply]

jaa berbuka ngn menu best hari ni. ikan patin asam pedas (cap beli) kerabu pucuk paku dan kerabu sotong homemade! hehehehe

Sally Yatiey said... [Reply]

Salam 8 Ramadhan :)

Si Matatajam said... [Reply]

Makan jgn gelojoh., tercekik nanti susah...abih mkn jgn lupa Syukur pada Allah..

Emma said... [Reply]

hehe... org dlm pic tu lapar sgt kot.. tu lah cmtu.. haha..

Mr.Clive said... [Reply]

hehe kalau betul2,janganlah chic na makan macam tu pulak....ekekekeek

etuza said... [Reply]

bahaya boleh bawa maut dek kalau lahap tak berpada2. tak kemana makanan tu kan Fraiza..nice advice..

A said... [Reply]

selamat menjalani ibadah puasa :D

Arina Shamsul said... [Reply]

nak ucap selamat perpuasa pagi lagi ni..hahaha..selamat menunaikan ibadah puasa dear :)

CtAyue said... [Reply]

selamat berpuasa chicna

Tinta Lana said... [Reply]

Salam chicna.

Alamak..dah hari ke-9 rini ^_^

Salam Ramadhan yang ke-9.. moga ada ke10 dan seterusnya buat kita ya..insyaAllah..

Chic Na said... [Reply]

Salam 9 Ramadhan semua. ;)

gadisworld said... [Reply]

menu chik as marin mmg simple mimple je..chik as wat ikan masak kicap,sup ayam, chicken wing berempah n sambal tauhu jer..dah bosan dah makan lauk beli..he.he..

Arham Md Ali said... [Reply]

Mak aih makan kalau lahap camtu confirm tak leh pergi tarawih malamnye.

Yumida said... [Reply]

mak aiii...cepatnye tgn tu...
cam semua je nk sumbat ke mulut..hehe

Camy Alya said... [Reply]

tapi kenapa makanan tu tak luak-luak?
eh

izan mama mia said... [Reply]

semalam mama masak lemang..hiihhi..

ish jgn lor makan camnie..kang raya kat spital..

Nadia Elena said... [Reply]

haha..mkn laju2 boleh senak perut taw.. :P

jaakechik said... [Reply]

heppy besday chic na! jaa tau dari entry pet! hehehhee... smoga pjg umur dan murah rezki....

syafiqakarim said... [Reply]

hari ni juadah apa?
haha

Deqla manjew said... [Reply]

ish, tu tahap gelojoh+pelahap tu cik na.. deqla mkn pelan2 jek.. sbb nk menikmati dan menghayati kelazatan makanan tu.. hihihi

Nurulee said... [Reply]

Selamat berbuka. heheks =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/three-things-in-one-e.html

~Sweet Honesty~ said... [Reply]

kalo mcm ne sah2 badan makin naik bukan makin turun..huhuhuhu

zacky786 said... [Reply]

alamak terssedak la.. huhu

cikeyrah said... [Reply]

salam cikna ..cikna di tag :)

http://sukesukicikkeyrah.blogspot.com/2012/07/dapat-hadiah.html

Chic Na said... [Reply]

@jaakechik
TQ jaa. da dapat hadiah jaa ari ni. huhu..

@~Sweet Honesty~
utk cik na boleh la sbb memang nak beratkan badan. hehe..

UniMeOw said... [Reply]

celamat bbuka...<3

♥ sitifarhana ♥ said... [Reply]

selamat berpuasa..smoga cukup taun ni..eh eh eh...haha

etuza said... [Reply]

minta maaf ya, rupanya silap nama kan..the coklat blog & tentang kita.

masyi said... [Reply]

tyme menunggu setengah jam tu lah saat y paling gnting cz xsbr2 nak berbuka. sdgkan tggu sehari xdelak rasa macam tu...hahaha

dyabunga said... [Reply]

tu mkn makan tu tpi melantak

lelamaisara said... [Reply]

uit..karang tercekit makan mcm tu...

cik na ye makan mcm tu..hehehe
selamat berpuasa cik na...

Wanieys said... [Reply]

gelojohnya makan hihihi...salam 10 ramadhan chic na :)

Liza Razak said... [Reply]

selalu bila buka puasa saya makan kuih-muih je...tak lalu makan sangat..hehe

wan nurul hezrina said... [Reply]

huhu makin lama tak tau nak masak apa untuk sahur n buka=)taklah lapar sgt tapi dahaga2 memang sangat teruja tgk air..huhu

Deq's Qienz said... [Reply]

mak oiii laju nyerr makan..

Masha Meisters said... [Reply]

haha....gelojoh benio nampaknyer ni...tercekik bijik guli kang kuling

Yana Libra said... [Reply]

hehe..makanan yg sedap adalah masakan mak..huhu~~

9n0L4 said... [Reply]

hari ni dah 13 ramadhan. masak lah nak pulun entry yang tertinggal. ;)

Chic Na said... [Reply]

itu sebab dia puasa sebulan baru berbuka. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com