Sunday, 22 July 2012

Pelangi

Assalamualaikum brothers & sisters

There's always a rainbow after the rain.

Masa ni tak hujan pun, tapi tetap ada pelangi. (^_^)


Tiada kemanisan tanpa kepahitan, dugaan atau rintangan.
Mengecapi kebahagiaan memerlukan pengorbanan.
Setiap kesenangan akan ada bayaran. - iluvislam

# Positive thoughts to start my lazy Sunday. (^_^)V

58 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said... [Reply]

Dah lama tak tgk pelangi, huhuhu....pelangi mmg slh satu bukti kebesaran Allah, :-)

Arham Md Ali said... [Reply]

Ya Allah cantiknya pelangi, jarang sangat nampak.

~~oOpEt~~ said... [Reply]

betui2.. bersusah2 dahulu.. nnti bahagia di kemudian hari :)

Cik Aini said... [Reply]

suka sgt bila tgk pelangi..sempurna!

sgt lazy kan cikna di pagi ahad ni...need to start with smile i think..senyum cikna senyum.hihihi

psst..tdo dulu jom =p

etuza said... [Reply]

biasa ada titisan hujan panas baru ada pelangi kan..cantik

Cinta Misteri said... [Reply]

Rahmat Allah tidak pernah putus...

CtAyue said... [Reply]

dah lama tak tgk pelangi..suka ayat chicna.. mengecapi kebahagiaan memerlukan pengorbanan.. :)

Ameerul Ashraf said... [Reply]

wah! kata-kata semangat untuk memulakan hari..
aha.. setiap kali nampak pelangi mesti terpegun.. memang cantik dan tiada tandingannya. Kebesaran Allah.

ABU said... [Reply]

hehehe jgn malas malas di hari weekend :)

Cendol said... [Reply]

haah la dh lame tak tengok pelangi

Emma said... [Reply]

Time2 sy cuti ni, hari2 pn rsa malas.. hahaa...

Salah satu sebab Allah turunkan hujan diselangi petir dan guruh, adalah sbab Allah nak bg kita pelangi yg indah ^^

Edy Fee said... [Reply]

pelik tu.bese lepas hujan.hehehe

salam ramadhan
pose jangan tak pose
jemput join n promote
http://edyfee.blogspot.com/2012/07/my-first-give-away.html

~Sweet Honesty~ said... [Reply]

tak lama lagi adalah pelangi tuh..cik na ambk tempahan lgi tak tuk coklat??

~Sweet Honesty~ said... [Reply]

cik na..fb sweety xleh buka..someone dh close n tukar psword.. keji kan??

Ehh..xde pun cik na bgi alamat.. kt emel ke?? puas carik tak jumpa.. cik na bgi kt kotak komen la yea..

Miss BaNu said... [Reply]

pelangi yg indah dan cantik..

Cik Nur said... [Reply]

cantik pelangi tu...
ingt x dogeng pasal apa akan jadi kalau kita tunjuk pelangi dengan jari.hihihi

Chic Na said... [Reply]

suka tengok pelangi. indah sangat. :)

@Cik Nur
kalau tunjuk patah jari ke ape ntah. kan nur? hihi..

Si Matatajam said... [Reply]

Subhanallah indahnya ciptaan Allah swt....M pun dah lama tak tgk pelangi....

O CIKTEDDY said... [Reply]

kite selalu bukak google je nk tngok pelangi..haha sedih.

Mr.Clive said... [Reply]

terima kasih sbb sudi kongsi mesej yang positif gini! :D

Dieyna said... [Reply]

hari tu ada tengok pelangi.. tak sempat ambil gambar.. cantik.. sangat cantik...

Sally Yatiey said... [Reply]

Suka tengok pelangi :D hee

|shuhadaothman|TM said... [Reply]

bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian. cantik pelangi ^^



selamat berpuasa chic na :)

Yumida said... [Reply]

betul tu sis..setiap yg berlaku ada hikmahnya...Allah memberikan kita ujian tanda Dia menyayangi kita...

cantik kan pelangi tu...klo lam keta cam semakin dekat je bila jalan...makin lama makin x sampai2..

jaakechik said... [Reply]

lama dah jaa x tgk pelangi...comel nya la..

Masha Meisters said... [Reply]

pernah dengar lagu ni x?
'pelangi2 alagkah indahmu,merah kuning hijau di langit yang biru,pelukismu agung siapa yang damba,pelangi ciptaan allahuakbar' :)hehe

putryteya said... [Reply]

canti sangatt pelangi ciptaan Allah :)

putryteya said... [Reply]

cantikk . macam ne leh hilang k ? hahha

izan mama mia said... [Reply]

dr rintangan dan dugaan kita temui kematangan..

nina said... [Reply]

suka tengok pelangi...,kalau pas ujan msti nina kan cari pelangi untuk tengok..:)

N.Aima K said... [Reply]

"pelangi senja" ;)

-SUPERGIRL- said... [Reply]

wasalam .. Pelangi makin dtenung makin cntik.. Subhanallah ciptaan Dia ..

Nyue said... [Reply]

cantik pelangi tuu.....

Deqla manjew said... [Reply]

sukakan pelangi..cantik..eskem pelangi pulak sdp..dah lama x mkn..huhu...

are_lin@yu said... [Reply]

nice..pelangi selepas ujan ;-)

wan nurul hezrina said... [Reply]

pelangi tuh mmg cantik.nuul suka sangat tgk mcm tudung ada kaler2 pelangi=)eh cikna,tuh pelangi amek dekat umah ciknake?

gadisworld said... [Reply]

melihat pelanggi mmg mendamaikan..salam perkenalan dari chik as

lelamaisara said... [Reply]

cantiknye...

teringat dulu kecik2 kan ada kawan cakap kalu kite tunjuk pelangi pakai jari telunjuk tak baik..nanti jari tu kudung..hahaha
boleh gitu..budak2 kan...

M@W@R Q@SeH said... [Reply]

subhanallah indahnya ciptaan tuhan

Cik Kay Jue said... [Reply]

suka ayat yang last tu..

lama da ckj tak tgk pelangi.. :(

Edy Fee said... [Reply]

dtg cari etry baru lg

Arina Shamsul said... [Reply]

Subhanallah...pelangi yang indah...kehidupan pun ibarat pelangi juga dear..hihihi

Mr.Clive said... [Reply]

selamat malam chic na!!! :D
nak coklat yaaa! hehehe

Cik Yaya said... [Reply]

lame xnmpk pelangi...depan2..(jarang kua umah pon..huhu;p)

dyabunga said... [Reply]

lama xtgk pelangi..

Masz Sidek said... [Reply]

canti... pelangi memang cantik...

setiap kebahagian dan kejayaan yg ingin di kecapi memang memerlukan pengorbanan...
kuatkan hati... cekalkan diri supaya tabah dlm menghadapi setiap cabaran...

9n0L4 said... [Reply]

lame dah tak tengok pelangi. teringin nak temgokkkkkkk. ;)

Miss Fifi said... [Reply]

tu istimewanya pelangi.
indah tapi tak selalu ada.
buat kita ternanti-nanti kehadirannya :)

aReLaN said... [Reply]

pelangi memang cantik.heheh..memang betul.setiap apa yang berlaku dan kita nikmati skang ni ada hikmah dia kan.tak kira baik atau buruk

nn lylyn said... [Reply]

slmt bpuasa ^^

Yana Libra said... [Reply]

setuju..hehe~ :)

selamat berpuasa chic na~ :D

Wanieys said... [Reply]

pelangi cantik kan...nanti akan ada pelangi chic na hihihi

LYAfrina said... [Reply]

setelah kt berduka..akn muncu pelangi memberi warna dlm khidupan...

Chic Na said... [Reply]

betul. pelangi yg indah. ;)

sedutzone said... [Reply]

hari-hari tengok pelangi... pasal ari2 kena pow ngan anak nak aikrim pelangi... ahakz...

sedutzone said... [Reply]

hari-hari tengok pelangi... pasal ari2 kena pow ngan anak nak aikrim pelangi... ahakz...

Mr.Clive said... [Reply]

dmana daaa....:'(

QasehnyaRania said... [Reply]

ternanti2 plangi utk ciksu..pasti ada kan cik na.. :)

*ayu, gadis ayu lesung pipit di pipi.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com