Friday, 1 February 2013

Takde Dah

Dulu masa dia ada kadang-kadang kita boring nak layan kerenah dia yang macam-macam tu. Tapi sekarang bila dia takde, kita yang boring kuasa 108. Aritu masa call dia cakap 'Hanif winnnnndu ChicNa'. Ok, sebak. Sob sob sob..


Dah sebulan dia tinggalkan ChicNa. Takde lagi orang yg selalu teman bila keluar, orang yg selalu pesan roti cekelat bila nak pegi keja, orang yg selalu mintak air soya bila pegi 7E, orang yg selalu menyibuk bila buat coklat, orang yg selalu tanya soalan pelik-pelik, orang yg nak dibawak jalan petang2, orang yg nak bergaduh & bermanja, orang yg cakap sayang ChicNa dua kali. Hukhuk.. Rinduuu.. 

Potet sekarang dah tak tinggal ngan kami. Umi dia dah bawak dia tinggal kat Pahang since bukak sekolah aritu. Kalau lah kakak kandung, kita dah bantah habis2an tapi sebab kakak ipar kan. So bantah dalam hati jelah. Mama cakap biar lah tu hak dia sebab tu anak dia. Lagipun kakak ipar dah hampir 3 tahun tinggal berjauhan dengan potet & abg ngah. Lagi kesian kan. Hope dia cepat dapat tukar balik Kelantan. ChicNa janji tak nak buli potet lagi. Boleh caya ke? Hikkk..


Hold on bebeh..

35 comments:

Cheq Kaq said... [Reply]

Ala sedey nye...kerinduan bertandang bile wajahnya terbayang...sob sob..tumpang nangis..terlebeyyyy sudahhh~~

ros_reeza said... [Reply]

Ros faham macam mana CikNa rindu kat Potet. Macam tu lah Ros rindukan Nil dan Nya.(anak buah ROs) huhu.

Lina Hamiedah said... [Reply]

alololo..sedihnya... nama dia potet ke kak?? ho so suwiitt.....

jgn buli dia lgi ye kak... cian kat potet.. nnt xde dh yg mntak air soya.. ehehe

Mimi Azirah said... [Reply]

mesti sedih kan kan kan

Cik Nur said... [Reply]

Sedeynyaaa... xpe..yg pasti, potet sentiasa ingat cikna...

sayang dua kali tu, nur boleh gantikan potet.. :)

lepas ni jgnlah buli potet lagi...tapi kalay Hotet..kita boleh buli hari2...

muahahaha... :p

Mama Vogue said... [Reply]

Alololo.. Chic Na suka budak2 ye..
Sayang anak sedara mcm anak sendiri :) rindu rinduan lagi tu..

Liyaa Mf said... [Reply]

Tu lah. Sape suh salu buli dea? Skang dah jauh baru tau nyesal :P

Cepat2 Chic Na ada anak sendiri. Senang. Sbb anak sendiri memang akan salu setia kat celak ketiak ibunya. Hahaha! :D

4feet8 said... [Reply]

saya pun rindukan hanif..tapi hidup mesti diteruskan.. dan dia pun tak cari saya.. ke miscommunication.. entahlah..

cikji said... [Reply]

igtkan chic na jaley atas salji skni,ruponya atas pasir tepi pntai hihi.

intanfirdaus247 said... [Reply]

somelnya nama dia potet..sedih la entry ni cikna..kak intan dulu masa kecik anak buah nak g umah nenek dia kat penang kejap pon kak intan nangis bagai....sedih gileerr

mama aryan said... [Reply]

alahai..sedey lak akak baca,jgn sedih tau cikna,mesti potet pun sedih sebab rindukan cikna

Chipsmore said... [Reply]

Tumpang sedih Kak na.. :(

Encik H said... [Reply]

nama saya bukan Hanif..

tapi kan, kalau tengok drpd gambar, chic na tak berapa tinggi rupanya..hehehe

izan mama mia said... [Reply]

dia pun tentu sekarang tgh rindukan cikna

Encik H said... [Reply]

erkk..dilarang membuli yer Cik Nur..grrrrr

Cik Yaya said... [Reply]

aloo cedeinyer..xmo cedei2 ye..ade ksmptn jmp lg la tuu..=)

~didiey~ said... [Reply]

ala ciannya..hmm...sabar ye cikna

shuhadaothman said... [Reply]

mesti rasa sunyi kan..cikna takmo sedih2 eh.. miss u ! :)

Chic Na said... [Reply]

dari dia 2 bulan kot tinggal ngan kami, mama jaga. tu yg sayang lebih.. :)

Nastyna said... [Reply]

aduh mmg rindu kalau dah biasa ngan si kecik, dulu saya pun lagu tu ngan anak2 sedara, walhal jumpa kejap2 jer.

lelamaisara said... [Reply]

alahai sedihnye....mesti cik na rindu potet sesangat...

Cinta Misteri said... [Reply]

CNY ni msti chic na cuti panjang. gi lah pahang jumpa potet, buat supprise

-meeSUPERGIRL- said... [Reply]

alololo ... hehe . dah mcm boypren :)

BaNu Syah said... [Reply]

siannyer...mesti rindu-rinduan dri jauh kan..sabar ye chic na

Deqla manjew said... [Reply]

sedehnye dah jauh ngan potet... tp nk wat camne dah tu ibu dia...huhuhu... xpela.. nnti jmpe mesti lg best sbb masing2 rindu kan.. comel potet...

nanieybarnieylurviey said... [Reply]

Ala sedihnye nani bc entri ni. Jom doa sama2 agar kakak ipar chic na dpt transfer kelantan..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... [Reply]

mesti rindu gilerrrr kan chic na

nik ros said... [Reply]

ala sedihnya. mesti rindu sgt kan.sebab dah biasa dgn kita

9n0L4 said... [Reply]

bile takde, baru rase kehilangan kan. :)

aku HaniAsyira said... [Reply]

ala.. msti rindu sgt dgn potet kan.. potet pun mesti rindu cikna nya

are_lin@yu said... [Reply]

comelnya dia..msti cikna rndu sngt kan...

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply]

budak2 memang penawar segala duka.Alhamdulillah nurul ada 2 org pengubat duka n suami..sangat2 mensyukuri nikmah Allah..bila anak2 takder mmg sunyi sangat

BlueiceButterfly said... [Reply]

amin..semoga cepat2 boleh jumpa balik..jangan sedih2 tau..meh kawan ngan kita..hehe

Mrs Velentine said... [Reply]

sweetnya hanif

N.Aima K said... [Reply]

mcm mana chic na rasa..berganda-ganda lg lah rasa yang ditanggung oleh maknya hu hu hu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com