Monday, 4 June 2012

Coklat #13

Assalamualaikum

Coklat time!

Coklat ni utk Cute Mama - Lelamaisara. Actually utk birthday princess Alesya yg ke-2, 28 May lepas.

tema Princess, pink-purple..

lollichoc utk goodies..

nie doorgift utk majlis tunang kakak lela..
Disebabkan ada ongkos lebih so lela bg chance kat ChicNa tambah ape2 je coklat. So ChicNa dgn sesuka hati dia je buatkan coklat ni utk si kecik Alesya. 

Jeng jeng jeng.. Surprise la konon..


Ok, zoom sket..


Taraaaa..

Happy birthday dear Alesya..!!

Kata mama nya, Alesya suka coklat ni. Tak caya baca SINI. Hehe..

Thanks Cute Mama. :)

47 comments:

~~oOpEt~~ said... [Reply]

chic na dan coklat xdpt d pisahkn.. mcm aur dgn tebing.. kemain chic na :D

Arina Shamsul said... [Reply]

KALAU PASAL COKLAT,tangan kamu memang berseni dear :)

Chic Na said... [Reply]

pet : tau takpe pet. ;)

mama : tp tak berseni utk buat doodle comel2 mcm mama. ;)

dyabunga said... [Reply]

cantiklah cik na.. kalau dya tak sampai hati nk mkn..haha...

~Sweet Honesty~ said... [Reply]

cik ma kalo bab2 mendeko, harus mantap bagaii kan..

psst.. nk tempah awl2 ne choc tuk adib nnti..huhu..nnt kite emel2 yea darling..(^_^)

Chic Na said... [Reply]

dya : cik na lg tak sampai hati tgk coklat kena buang sbb rosak tak di makan. hihi.. :)

sweety : okay dear. tp jgn bg adib mkn sudah. :)

Cik Nur said... [Reply]

kiut2nyerrr..!

jaakechik said... [Reply]

hai chic na. comel lote coklat tuh. nak gi ghumoh chic na la pulop. buleh makey free..keh..keh...

CikMai said... [Reply]

tergoda giler lah tgk cute2 gitu..eh nty kawin mai nak bt cekelat gaklah sbg doorgift...

Chic Na said... [Reply]

nur : TQ. :)

jaa : sila2. kalo mari ghumoh meme dpt free. haha.. :)

mai : cun2. cam da dkt je kan? :)

Yumida said... [Reply]

nak duk berjiran ngn chic na la...blh dtg beraya hari2 :)

Chic Na said... [Reply]

bleh je, jom. tanah kosong lg ni kat sebelah umah cik na. :)

izan mama mia said... [Reply]

cantik...nak juga...hikhik..

Aine Ainun said... [Reply]

bestnya...

teringin nak makan coklat chic na..
nanti kalo nk oder, AA pm kat FB je ye=)

@ deqla manjew said... [Reply]

mmg rasa syg betul la nk mkn ni...kalo tempah pas tu simpan je boleh ke??? :p

Dieyna said... [Reply]

sungguh cantik.. huhu kalau dalam perjalanan, boleh cair tak.. mana tahu nak tempah untuk hannah

are_lin@yu said... [Reply]

mmg nice lah..ayu suka mkn coklat..hehe

Masz Sidek said... [Reply]

memang cantk2 jer coklat tu... :)

jaakechik said... [Reply]

nok gi eh lop! haha...

aReLaN said... [Reply]

nice.hepi bday to her.nak jugak tapi bday lambat lagi.huhu

A said... [Reply]

comel comel belaka ^^V

Wanieys said... [Reply]

wah cantik coklat tapi cam syg jer nk makan....hehehe

9n0L4 said... [Reply]

wawawa. chic na, nak blajo buat yg cucuk² tuuuu. ;)

Miss BaNu said... [Reply]

wahhh coklat..nk jadi jiran chic na la pastu dtg bertandang hari2 sbb nk mkn coklat free hehehe...

CtAyue said... [Reply]

cantik2 nye coklat cikna.. ada buat postage ke tak?

putryteya said... [Reply]

sedapnyee . . nak satu , Chic Na ! free boleh ?pokai ni

lelamaisara said... [Reply]

memang sayang nak makan itu coklat...huwaaaaa...

cik na...saye sendiri tak dapat merasa...huuuu...sadis cikit..ada tinggal kan kat umah pon kena kebas....cian kan....

Emma said... [Reply]

hmmm, comel lah cklat tuu.. nak jgakkk! hu3

BlueiceButterfly said... [Reply]

~comelnya..geram tengok.:)

Yana Libra said... [Reply]

comel sangat semua coklat yg chic na buat ni la..hehe~~

ABU said... [Reply]

cantik la.. mmg sesuai masukkan dalam goodish bag.. mjlis kahwin :)

Cinta Misteri said... [Reply]

Cokelat sajer...ni klau CiM ada kt situ msti kira asyik krg je

Chic Na said... [Reply]

oh mari2 semua jemput dtg umah cik na. terutama yg paling dekat tu, puan jaakechik. huhuhu.. :)

mzhany said... [Reply]

comey, kreatis la chicna ni...

|shuhadaothman|TM said... [Reply]

sedapnyeee :)

LYAfrina said... [Reply]

comel n sedap

Si Matatajam said... [Reply]

Sweetnya.... Kreatif la tgn ko dik...

Busyra Bt Takiyudin said... [Reply]

comel,,,, :)

syafiqakarim said... [Reply]

pergh.....xmenahan

Liza Razak said... [Reply]

comelnye coklat !!

Amalina Ulya said... [Reply]

semua coklat comel2 !
tengok rasa nak makan ja :)

etuza said... [Reply]

rajin ya buat coklat. hari tu ada jg mama buat coklat. ada tangkai macam anda buat, tapi coklat kamu lagi senilah ..tahniah

Nyue said... [Reply]

cute2 sgt ....nk jgkk...ehehehe

Badrina Ibtisam said... [Reply]

Bestnya!!

Sayidah Nafisah Ruslan said... [Reply]

bapak kemain comel! nak makan pun segan.. haha

jaakechik said... [Reply]

salam chic na yg macam ni bape hinggit?

9n0L4 said... [Reply]

jauh benor nak gi rumah chicna utk menuntut ilmu. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com