Friday, 5 October 2012

Sabarlah Hati

Assalamualaikum

Salam Jumaat. Semoga hari ni lebih baik dari semalam, dan esok lebih baik daripada hari ni.

Masalah??
Terpaksa hadapi walaupun masalah yang datang berpunca dari kecuaian orang lain yang tak bertanggungjawab. Tak adil kan. L

"Ya Allah permudahkanlah urusanku,
permudahkanlah jangan disulitkan."

46 comments:

ct cheery said... [Reply]

cheery pun tngah masalah ni..
ya allah tabahkan hati kami dan permudahkan urusan kami..amin

Cik Aini said... [Reply]

huhu
sedihkan cikna..
geram je rs bila jd mcm ni kan..
rs x adil pun ada gak..xpe2 seperti yg atas tu..Allah kan ada :)

psst!jgn smp down tau :)

lelamaisara said... [Reply]

lahai...sabar ye..moga Allah permudahkan urusan Cik Na...

izan mama mia said... [Reply]

semoga dipermudahkan...ish..baru perasan hari ni dah jumaat..padanlah tadi..................ehe xleh citer

Cikgu Ma said... [Reply]

tawakkal ala Allah ^_^

knpe cik?

zera eira said... [Reply]

chic na, sabar yaaa.
biasalahhh manusia mmg ada yg kurang bertanggungjawab siket.

kuat yaa! :)

are_lin@yu said... [Reply]

amin..moga dipermudahkan cik na ;-)

wan nurul hezrina said... [Reply]

betullah cikna kadang kita dah habis berhati2 datang org lain bis rosak semuanya..mcm pemanduan.kita hati2 dah jaga jgn bagi xcdent tetiba datang org lain yang cuai hentam kita yang berhemahnie..huhu so tak kene mengena kita tanggung plak akibat tuh...alahai kenalah banyak sabar sbb segala aturan mmg hanya Allah mengatahui=)

semoga urusan dunia dan akhirat dipermudahkan Allah,.amin

Anonymous said... [Reply]

y? pasai smlm eh? sabar eh :-) -pet

syafiqakarim said... [Reply]

moga di permudahkan segalanya beb :)

nanieybarnieylurviey said... [Reply]

Aameen.. betul tu Chic Na.. Kadang terasa teraniaya.. Semoga Allah permudahkan segala urusan kite :)

P/S: Sama la Nani. Suke rosakkan diet org. hehe..

Cik Nur said... [Reply]

sabar byk2 ye cik na.. setiap yg blaku pasti ada hikmahnya..

yg penting kita kena sabar dan berdoa...

aisya said... [Reply]

sabar ye cik na.. huhu..
cik na mesti boleh punye.. huhu

dya bunga said... [Reply]

sabar ye chic na..:)

Masz Sidek said... [Reply]

sabar ye chic na... dugaan Allah yg menguji iman kita... kuatkan semangat...

~Cik Sweety~ said... [Reply]

kita dah cukup berhati2,tapi org lain pula yg cuai..dah tu kene pla pada kita..mmg geramm..apapun moga cikna dpt hadapi dgn tabah..

iedchan said... [Reply]

semoga dipermudahkan semua masalah..:P

Yana Libra said... [Reply]

tak bestnye kalau salah org lain, kite yg kena marah..huhu..harap chic na banyak2kanlah bersabar ye~ :)

aku HaniAsyira said... [Reply]

selalu mcm tu tp lain kali org tu pulak yg kena bukan salah dia.. mana tahu kan.. =)

Wanieys a.k.a IbuQalief said... [Reply]

mmg sedih klu disalahkan atas kesalahan org lain..hope chic na besabar yer...mcm tu lah namanya lumrah hidup

kayyana said... [Reply]

setiap manusia ada masalah kan.. hanya Allah tempat mengadu... dan hanya Allah yang sudi mendengar... kadang kadang ati ni rasa tak sabar nak jumpe Allah hanya untuk meluahkan ape yg ada di dalam hati. InsyaAllah.. ada jalan penyelesaian.. bersabarlah dan bertabahlah.. Allah tetap ada

kayyana said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
SaddLone said... [Reply]

amin :)

cik na, He is Ar RahmannRahiminn :)

nina said... [Reply]

dhic na..sabar ye...,cnyum2 clalu....(*_______*)

dhiashahida said... [Reply]

dia selalu rindu mndenagr rintihan dan permintaan hambanya..:)
jangan jemu mengadu..jgn berhenti meminta pada Nya...be strong..

Chic Na said... [Reply]

@Anonymous
aah pet. tak pernah lg mcm ni kan. T_T

Chic Na said... [Reply]

touched. tq semua. sayang korang. <3

Si Matatajam said... [Reply]

Ada masalah ka Chic Na? Banyakkan bersabaq dear..

~didiey~ said... [Reply]

didiey pown tgh ada masalah..huhu..
semoga Alah mempermudahkan urusan kita semua..amin

etuza said... [Reply]

marilah sentiasa bersabar, sabar tu iman

shuhadaothman said... [Reply]

nape ni chic na? sabar ye.. smoga dipermudahkan urusan :)

shuhadaothman said... [Reply]

nape ni chic na? sabar ye.. smoga dipermudahkan urusan :)

Everything's Everythings said... [Reply]

Selamat hari sabtu xD

9n0L4 said... [Reply]

mungkin ade hikmahnye. sabornye chic na. org tak bertanggungjawab tu dihantar oleh Allah untuk uji kesabaran chic na. ;)

Tihara said... [Reply]

ingat sabar..insha Allah, take care :)

Cinta Misteri said... [Reply]

Sabarlah ChicNa...semoga Allah memberikan kekuatan pd kamu...

Jna marcello said... [Reply]

semoga dipermudahkan segalanya AMIN..

Tinta Lana said... [Reply]

Salam.

Cikna..as u publish here.. Dont worried ya dear! ^_^

ALLAH always with us :)

trah zain said... [Reply]

aminn.. setiap kita didatangkan dengan dugaan dan ujian yang berbeza.. moga jalan yg penuh limpah kurniaNya menjadi millik kita :)

smile always chic na!!!

jaakechik said... [Reply]

hope chic na tabah dan sabar mghadapi masalh. betul ALLAH selalu ada ngn kita. sentiasa pohon yg terbaik dari DIA...

Chic Na said... [Reply]

Ameen. :)

Tauke Budu said... [Reply]

moga Allah mendengar rintihan kita..amin

QasehnyaRania said... [Reply]

ya yakinkan diri kerna-Nya..

PotiaCasaDelarossa said... [Reply]

Untung ADA kesulitan dlm hdp awk.. Ini bermakna Allah sygkan awk LG.. Percayalah... DIA bg kesulitan hari ni utk bg kesenangan hari esok... Sabar ye awk... I lop u

Deqla manjew said... [Reply]

ni bukan tujukan kat deqla kan? hihi...sabar.. ckp je cobaan... cobaan.. byk2 kali mcm citer p.ramlee tu tau. :p

Chic Na said... [Reply]

@Deqla manjew
hahaha.. deqla, jangan buat kelakar boleh? org yg bersalah tu takde pun dalam dunia blogging ni. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com