Wednesday, 3 October 2012

Kek Awesome

Agaknya macam ni la kan kek kawen zombie?

Scary tak?


Cake anyone? My treat. Hoho..
*camne eh zombie gelak?

36 comments:

nina said... [Reply]

haha.nina xnak la mam kek zombi..haha

izan mama mia said... [Reply]

xmo kek tuu

Cik Nur said... [Reply]

huahuahuahua..- mcm ni kot zombi gelak.. hihih. :)

xnak lah kek gitu..takut..!

are_lin@yu said... [Reply]

seramnya nk mkn pn xllu..hehe

Deqla manjew said... [Reply]

x nak la.. serammmm... nnti dorang dok dlm perot kite..abes perot kite kena mkn dek zombi tu!! hihi

Jna marcello said... [Reply]

mcm best je kek tu dan mcm x sampai hati je nk potong kek tu kan

dya bunga said... [Reply]

xselera nk mkn..haha..rasa nak muntah ada lah..haha

khairolina said... [Reply]

mcm xsanggub nak mkn plak....

Cikgu Ma said... [Reply]

penah main game zombie vs plant? dengar la suara mereka gelak..hehehe

**x pandai masak ngat pun...janji dapur bising kong klang kong klang..hehe

kinara kinatara said... [Reply]

hehehe..mengerunkan kek2nye:)
zombie makan kek?????

Everything's Everythings said... [Reply]

Hahaha nmpk horror tapi rasa nk makan plak xD

Deq's Qienz said... [Reply]

mcm takut plak nak makan..hehee

Si Matatajam said... [Reply]

TAK MAU!!!!!Kak M Fobia ngan zombie ni...hu hu...

~Cik Sweety~ said... [Reply]

tak lalu nk mkn la cik naa..scary mcm tgk darah real jek..huhuhu

etuza said... [Reply]

hehehe...risau pula nak makan ni...tu nampak macam darah..
inilah namya kreatifkan...

combi said... [Reply]

leyh mkn ke 2..hahahha


#invited to join my giveway sempena dengan my new opening blogshop :)

Karukord Jagau's said... [Reply]

wuuuuu takuuut... :D

cik nana said... [Reply]

haha serammm nye tengok kek zombi ni. berhabuk-habuk. haha

Dayana Bahar said... [Reply]

nak makan loya dah.. huhu ada yang berselera ke,,,

ieedaz @ mama_isha said... [Reply]

Xmaula.. xselera nk mkn :-)

jaakechik said... [Reply]

seriau tgk kek ni tgh2 mlm..hee...kalo sedap sekalipon konfem seram nak makan kan..heee

Solehah Shamsuddin said... [Reply]

erkk xmo la makan kek cmni. menakutkan sgguh

cikeyrah said... [Reply]

takot kot nak makan , scary sangat >,<

9n0L4 said... [Reply]

ishhh. tak selera langsung nak mkn. hehe.

aisya said... [Reply]

sape la yg sanggup nk kek mcm tu.. huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said... [Reply]

bukan tkt nk makan tp geli nk makan hahahahaha

Cinta Misteri said... [Reply]

Yg first tu seram nk makan. Yg 2nd tu plak geli, byk plak darah. Huhuhu

shuhadaothman said... [Reply]

takut i nk mkn kek tu chic na. hehe

Arina Shamsul said... [Reply]

wah? cantik! nak oder 3 kat atas tu..

bawah tu pulak nak 2..


kejap lagi nak bday dah ni..hahaha.

cikna pecaya ke mama suka kek ni ?tehehehe.

CikMai said... [Reply]

nak makan pun tak sanggup kek gini.hohoho

aku HaniAsyira said... [Reply]

kalau dah kek.. halal pulak tuh.. zombie pun tak kisah.. asalkan jgn yg terlampau pelik.. cikna belanja kan,, ;P

Cik Aini said... [Reply]

haish,
nk mkn pun bergerun tau..rs mcm mkn darah pun ada..hihihi

lelamaisara said... [Reply]

tak kiut langsung kek ni..hahahhahahah...

wan nurul hezrina said... [Reply]

isyk cik na jgn kata nak belajar buat kek yang horror mcm nie tau.takut nak makan silap2 hb termuntah...huhu

Yana Libra said... [Reply]

hehe..nak makan pun kena pikir banyak kali tu~~

~didiey~ said... [Reply]

haha!!! xmau2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com