Wednesday, 21 November 2012

Cyber Pet

Assalamualaikum

Back in 90's. Masa tu kami tak dibenarkan bela sebarang pet kat rumah, so ini jelah yg mampu kami bela. ChicNa, abg long & abg ngah sorang satu. Kalau abg2 g skolah tak sempat nak jaga mesti ChicNa tolong jagakan diorang punya. Sangat bekerjasama ok. Syok kot main cyber pet. Asyik jaga pet je sampai sendiri lupa makan. Huhu..  

Konfem semua orang ada benda ni kan..

Sekarang takde dah, semuanya online. Tapi tak seronok kot virtual pet online. Tak feel. Huhu.. 

# Childhood : No homework, no stress, no worries, no problems. ^^


71 comments:

nanieybarnieylurviey said... [Reply]

nani xsmpt merasa benda ni.. smpt masa kecik2 nani punye family kena transfer kt kwsan pedalaman phg. bygkan nk tgk tv pun susah.. benda2 cm gini mne ada kt situ :(

aku HaniAsyira said... [Reply]

atil xda pun.. tgk org punya je.. mak xkasi.. =(

Deqla manjew said... [Reply]

deqla xde la..abg deqla penah la ada dulu...hihi...

Nyue said... [Reply]

skul2 dlu nyue pernah ad taw...best..ehehhehee.....
sweet plak jika ingat zmn tu..ehehehe

Jna marcello said... [Reply]

wah~ teringattttt!!!
seriously na siapp jaga kaw2 huhuhuh skrng mana nk dpt kn?macam da xde jeeeeeee!

cikji said... [Reply]

cikji xdok tp penah main hok sepupu punye.

dya bunga said... [Reply]

rindu lah nk main benda ni..

9n0L4 said... [Reply]

brick game tu pernah la main. yg ni mcm tak pernah main. huhu.

Cik Nur said... [Reply]

kikikiki..ade2...yg seronoknya pet ni, bila dia uk-uk...xde bau..hahahaha...

nur penah buat jahat, adik pi sekolah, nur tak bagi mkn...pastu mati..hahahaha

Eiqa Almond said... [Reply]

ade jugakk masa kecik dulu..
haha memang khayal kalau dah main..
tp eiqa suka yg dalam tu ada air yg masukkan gelung2x kecik tu dkat palang dia, ehhee

Si Matatajam said... [Reply]

Kak M x dak benda tu...hu hu..

CikNana said... [Reply]

sama mcm kak m,xde sebab kami pelihara banyak kucing.hehe

deQna said... [Reply]

suka tgk org main bnda tu tapi tak pernah pndi main huhuhu

محمد رازيق said... [Reply]

hehe. saya ada dua dulu kak na. yang satu pecah, abg terpijakk. satu lagi hilang. hehe. seronok bela benda ni. hehe

are_lin@yu said... [Reply]

hehe pnh tgk dlu..bela dia kan..ada mknn,nyawa..hihi..ingt2..

Nur Atiqah Mohd Zaki said... [Reply]

eyqa x dew. tapi abg sedara dulu gila bnde nie

wan nurul hezrina said... [Reply]

nurul tak pernah ada benda alah nie..tapi taulah mainan nie dulu2

syiela said... [Reply]

dulu mmg suka benda alah ni.. bestkan

Mieya Atiera said... [Reply]

Mieya selalu main benda nie. Takut pet tu mati punya pasal, sanggup hari-hari jaga.

Miza Yusof said... [Reply]

Miza pernah ada cyberpet. best kan main bendalah ni. Leka satu hal sampai kena bising dengan mak sebab tak makan. haha

Arina Shamsul said... [Reply]

mama takdepun benda ni..huhuhu.

lelamaisara said... [Reply]

saya tak de la cik na..tak pernah men pon..kecian kan..huhuuu

aisya said... [Reply]

takde jugak.. main pun tak reti.. reti tgk je sbab bapa tak bagi.. huhu

drzirakudo said... [Reply]

haha.. da lme gile tk men.. igt lg dlu siap dy berak lg. haha

NIA SI DRUMSTICK said... [Reply]

eii..nia xde tau..sedeh..nk suh mak beli mak xnak..jeles je tgk kwn2 sume main bnda tu..

LYAfrina said... [Reply]

lya sampai skarang ade & masih main mde ni... suka..dah jangkit kat asya.. tp dia xreti main lagi

intanfirdaus247 said... [Reply]

alamak..x ada jugak la...huhuu

Cik Yaya said... [Reply]

weee..same cm yaya..
ha a kan..dulu suke men mende alah ni..bg pet makan la..mdi la..xckup mkn ke...bila da ckp umo ke mati..then start new life balk..haha ^o^

ieedaz @ mama_isha said... [Reply]

Hehe comel je benda alah ni.. merasa gak main dulu :p

Karukord Jagau's said... [Reply]

owh.... aku x penah men menda nih hehehee

Solehah Shamsuddin said... [Reply]

erkk apa ni.xpnh tgk pn

Mr.Clive said... [Reply]

weeeee~

kelasik dan rinduuu laaaaa!!!! hehehehe :)

Nadia Elena said... [Reply]

comel je mende alah ni.. ^^,
tapi x pernah ada pun. hehe..
ms kecik2 dlu main raghbi je..

Mr.Clive said... [Reply]

chic na pa khabar??eheheh :)

Cik Aini said... [Reply]

huhuhu
ai xdo lah cikna...x penah main pun benda ni..apesal ai xdo arr cikna?
musykil ni.hahaha

etuza said... [Reply]

samalah x sempat pun etuza main benda ni...game ke tu

Shalee Abdul said... [Reply]

kite tak minat benda ni kite main pet betul2 jer :P

nurul atikah said... [Reply]

adik2 akak merasa bendani... kemain main lagi diaorang masatu... ralit nampak...

QasehnyaRania said... [Reply]

penah ada tp tak byk macm tu kot ;D

Wanieys a.k.a IbuQalief said... [Reply]

penah ada dulu hehehe....kenangan semu tu

Zuraidah Butang said... [Reply]

saya pun ade! igt dulu bela binatang robot ni...bagk die makan..haha..kalo mati leh bela blk..sronok2..hehe

Cendol said... [Reply]

wahhhh.cendol tak pnah main bende ni.betul.tak penah.dulu main konda kondi,teng teng,seremban..haha tradisional tak saye?hehehe >.<
betul tu seronok mase kecik2 dulu.no problem.tak pnah sterss.heheh >.<
chic na kakak pulutttttt.ape kaba?ehehe rindu sama kakak pulut :D :D :D
moga sehat n ceria selalu.Allah selamatkan kamu...

Dayana Bahar said... [Reply]

xpnah main lak bnda ni.. hehe jakun teknologi dulu2

~didiey~ said... [Reply]

didiey xigt didiey main adik punya ke atau sendiri punya..haha!!tp mmg syok!

jaakechik said... [Reply]

jaa rasa2 penah main kot benda ni, yg kecik boleh buat keychain sambil main tu kan?

p/s : maaf bru ada masa utk bw!

aiNa yaZiD said... [Reply]

wahh~! teringat pulak bila tgk. hehehe...siyes, ada bnda ni mmg leka. da tak igt makan, x igt nak main kat tmn permainan.. hehehe

skrg susah da nk jumpa...

dya bunga said... [Reply]

chic na!! bila nak update

cik nana said... [Reply]

kecik2 macam takde main mende ni jek. hahaha sobs sobs..

Cikgu Ma said... [Reply]

saya x der la bnda ni...dulu dah besar sket baru la ada sepupu2 main bnda ni..pastu teringin sangat nak main...pulun main yg dorang..kita dh besar..terer la..hehe

Cikgu Ma said... [Reply]

saya x der la bnda ni...dulu dah besar sket baru la ada sepupu2 main bnda ni..pastu teringin sangat nak main...pulun main yg dorang..kita dh besar..terer la..hehe

dEdEQ dE wIshEs said... [Reply]

APE TU CIKNA ? HIHI .. XPENAH TGOK PUN

C'Jai said... [Reply]

akak pun ralit main menda ni duluuuu...ngeeee,...

Tauke Budu said... [Reply]

ni mmg one of my fvevbret mainan dulu...rasa kalau ada benda ni dulu hebak dah rasa

izan mama mia said... [Reply]

huhu..banyaknyer koleksi..cik na..akak ada satu jer...

-meeSUPERGIRL- said... [Reply]

dah tu bg lawan pulak an. Rapatkn bnd tu dgn mmber punya. Haha.

Ain Dzaya said... [Reply]

huhu..titew takde menda nie...

Ain Dzaya said... [Reply]

huhu..titew takde menda nie...

PILOT LOVER said... [Reply]

dulu berebut org beli benda ni kan... tgh trend waktu dulu..skrg ntah mana lah nk cri kan...

Rohani Hashim said... [Reply]

Hany rasa sempat jugak ada minantang ni sekor. Hehe. Hany skrg station kt ganu. Xlama laaa mayb sampai bln12 ni.

Miss BaNu said... [Reply]

pernah ada dulu hehe

Mrs Velentine said... [Reply]

pernah dulu..tp x pandai sgt

Kesuma Angsana said... [Reply]

hehehe terkenang dulu2 ye

aswadz said... [Reply]

popular masa kecik dlu la. skang ada lg ke?

A said... [Reply]

mcm best je mende ni . :D

mia izzati said... [Reply]

hahah tingat zaman dulu guna nihh..sampai time belajar pon teringat nak bagi makan hewan kesayangan ngeeee

trah zain said... [Reply]

benda apa ni chic na? saya tak pernah jumpa,,hehe

Yana Libra said... [Reply]

hehe...sy pun main benda ni dulu~~ :p digimon pun ade~

Cinta Misteri said... [Reply]

Hahaha.. CiM tkde bela pown. Tp tengok kwn2 bela mcm busy sgt. Bela hewan yg real pown tk kelibut mcm bela mnatang ni. Sumer kena punctual, klau tk matik...huhu

Che Rosliza Che mat said... [Reply]

cr tak pernah ada sebab tak reti nak main...

Deq's Qienz said... [Reply]

pernah la ada dulu² masa zaman kanak² ribena tuhh..hihii

seribupilihan said... [Reply]

pernah main masa kecik2 dulu..sekarang tak main dah..dah besar dah..jemu pon ada..game online pon tak main

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com