Monday, 17 December 2012

From JB With Love

Assalamualaikum

Morning! Hari yg indah. Pagi yang gelap kini sudah terang.. lalala.. 

GSFian mungkin dah boleh agak kan apa dia. Ramai yang dapat & dah pakai. ChicNa terima ni hari Khamis lepas and semalam dah pakai pun. Sorry kak CiM lambat inform, ChicNa baru nak update setelah agak busy menyetelkan mission possible. Heee.. Taraaa..


From JB with love, inai Mekah from sis CiM @ blog CintaItuMisteri.
Alhamdulillah mak & ayah akak selamat balik dari menunaikan haji. 

Pict belah kanan tu tangan adik. Time cuti sekolah boleh la pakai. Tu pun dok risau takut tak sempat tanggal sebelum sekolah bukak. ChicNa tak pakai kat kuku sebab tak rela nak jawab banyak soalan nanti. Hihi.. Adik tolong tuliskan nama kat tapak tangan. Inai ni cepat merah kan, kaler pun cantik. Pastu bagi mama lak pakai. Suka suka.. Kami pun nak berinai secara berjemaah. Bak kata kak CiM. Hikkk..

Terima kasih banyak2 kak untuk buah tangan dari Mekah ni.
Semoga akak sekeluarga sentiasa dirahmati & diberkati Nya.

Special for you.. From KB with love.. (^_^)
Nasib baik potet takde, kalau tak selamat la dia jadi bahan 
  eksperimen inai. Hikhik..


69 comments:

Yana Libra said... [Reply]

takut org cakap chic na dah kahwin ye? hehe~

Deqla manjew said... [Reply]

hihi.. ramai jari GSFian skng berinai kan... sehati sejiwa GSFian ni.. cantik jari cikna.. :)

Jna marcello said... [Reply]

Chic Na nkk jugakk conteng2 tgn hihihi mcm kreatif je Chic Na buat hena tu ;p

izan mama mia said... [Reply]

takut soalan cepu cemas ler tu..haahaa

nanieybarnieylurviey said... [Reply]

hehe.. sian kat potet.. :)

cntik kan color die chic na.. :)

intanfirdaus247 said... [Reply]

selamat pagi cikna..:) wah berinai ye..ingt cikna pakai..tp x pakai..x pa, paham2 kang ada soklan cepu emas kan hehhee

are_lin@yu said... [Reply]

wahh siap tulis nama lg..hihi

ros_reeza said... [Reply]

OWH..cIK nA TAKNAK pakai inai di jari, senan tak nak menerima gosip2 panas ek.. hihihi

ros_reeza said... [Reply]

*sebab

Cik Aini said... [Reply]

hihihi
x rela nk jwb soklan ekk..ai dah selesai jwb suna sokla2 tu kat opis jumaat lps..fuhhhhhhhh jenuh nk menepis soklan berhantu tu tau.kahkahkahkah x aci tul tau cikna stakat tulis nama ja..awat x tulis nm boya fren.agakssss

ieda said... [Reply]

cantikkk
dah lama akak x berinai cik na ..
hurmmm ;)

miza yusof said... [Reply]

Mesti chic na tak nak pakai sebab takut rang tanya pasal kahwin kan ? hehe :)

Miza tak pernah pakai inai segera macam ni. Biasa pakai inai buat sendiri je. Dah lama tak pakai inai.

cik nana said... [Reply]

kite suka betul lah ngn inai. tapi beli inai tiub sendiri tu jela tak pernah try inai mekah lagi. mesti bestt..

Liyaa Mf said... [Reply]

Pakai inai ni best kan? Pastu nanti asyik nak tengok tangan je. Hehe. Pandai la adek Chic Na tu tulis inai kat tapak tangan. Cantek lak tu tulisan dea. Tak gigil pun. Hahaha!

Kesuma Angsana said... [Reply]

wah bestnyer !

etuza said... [Reply]

datang pagi selasa..ok teruskan berinai..

lelamaisara said... [Reply]

hik hik kalu anak dara pakai inai memang akan jadi persoalan kan...heeh

Mrs Velentine said... [Reply]

cantiknya chic na buat..tq for hadiah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said... [Reply]

wow from jb with love gitu...wah berinai secara berjemaah yer....hehehe betapa hargainya siap tulis nama gi..kelassss ko chic na haha

Cik Nur said... [Reply]

runcingnya jari cikna... :)

nape tak pakai..? pakai je...bila org tnya, minta doakan.. :)

deq's qienz said... [Reply]

alolo tiutnya jari cikna..hamboi sian tulis nama dia lg ek.

syiela said... [Reply]

mesti jari dah merah berinai

Cheq Kaq said... [Reply]

kalo berinai kat jari mesti org pandang semacam kan..hihihi..

mama aryan said... [Reply]

seronok tu..akak tgk ramai yg pakai inai tu..gsf ramai dah citer pasal inai ni

fieda said... [Reply]

seronok tgk jari berinai..comel jer..

NIA SI DRUMSTICK said... [Reply]

sakit at tau..bila pakai inai je..org ckp dah kawen ke??
ms nia pegi kursus dlu..ade sorang ni..dia ckp tkt nk pkai inai..nnti jth saham..uitttt...

dya bunga said... [Reply]

dya pun xpakai..mama dya yg pakai..haha

trah zain said... [Reply]

cuti hritu pun sy dk main inai ngn adik2.. xilang2 ag kat tgn ni,,hehe

Cik Pensil said... [Reply]

potet tu siapa ? hehe

cantik3 . warna pun terang ;)

ewah3 caomel dah tangan die .

kihkihkih .

jaakechik said... [Reply]

tahniah dapat inai mekah. comelnya kaler dia merah terang...maaf yer bru sempat bls jejak.

Shalee Abdul said... [Reply]

xpena lg nmpk inai dlm bentuk mcm tu heheh

Si Matatajam said... [Reply]

Cantiknya jari jemari chic na berinai...

Emma said... [Reply]

kalo sy, pkai je.. jgn peduli ngn soalan2 yg akan dtg.. hahahaha

MystoryPic said... [Reply]

zaman dulu2 nak pakai inai bukan main susah... skrg banyak senang .. inai instant jer

Nadia Elena said... [Reply]

syoknya pakai inai. awwww~
kelas gituuuu chic na.. =D

# saya jarang pakai inai sebab tak boleh duduk diam. hahahaha~

Misya Mialen said... [Reply]

ambi cik naaaaaa... bkn main lagiiii merah2 kuku jari. hihihi. lawa la;)

Nyue said... [Reply]

hahaha..kalu org tnye..chicna jwb no komen..hehehehe

azizah :) said... [Reply]

cantikk! nak2 cepat merah jijah suka :)

Sayidah Nafisah Ruslan said... [Reply]

dah lama saya tak pakai inai.. tapi kalau saya pakai inai, tak pernah nak merah.. sabar jela. dia jadi kaler oren je.. huhu

Chic Na said... [Reply]

haha.. tau takpe. yg sikit tu pun kena jgk tau. tak jwb pun senyum comel je. :)

Che Rosliza Che Mat said... [Reply]

ramai betul ahli gsf dapat inai hihihi

Miss Zahirah said... [Reply]

cehh2.. tjuk entry pn dah awesome! hihihi

Arina Shamsul said... [Reply]

mama pun ada dapat dear :)

tapi mama tak pakai lagi..hehehe.

Wanieys a.k.a IbuQalief said... [Reply]

hai chicna singgah selasa k :-)

eimah siti said... [Reply]

wahh...cik siti nak jugakk...huhu

-meeSUPERGIRL- said... [Reply]

amboi pakai inai ...

AHMAD AFIQ said... [Reply]

excited nyer. mcm xpenah jumpa inai

N.Aima K said... [Reply]

Baru terima bungkusan semalam happy sangat i loikee!!

Tinta Lana said... [Reply]

Salam.

Cikna..kalau takde perkataan Henna kat bekas tiub inai tu, mau lana ingtkan ubat gigi benda tu,heh3.

intanfirdaus247 said... [Reply]

selamat malam cikna...sowi kak intan bz sikit dalam dua hari ini..hehe..so malam n nak bw...cikna makan apa mlm n? jangan lupa gosok gigi before bobok okeh..:)

محمد رازيق said... [Reply]

wah. kak na dapat ole2 inai ye. hehe

cik nana said... [Reply]

ciknaaaaaaaa birthday kita bulan depan tahun depan.hihi..besnyee dapat cekelat hello kitty. ;)

BaNu Syah said... [Reply]

wahhh berinai gitu hehe

Cik Yaya said... [Reply]

wah..inai..lme yaya xpkai..lau dulu suke nor pkai lbh2 lg time nk rye..haha..

Cikgu Ma said... [Reply]

dulu suka jgk pakai inai ni..tp x tahan lama...

♥ aiNa yaZiD ♥ said... [Reply]

lama x pakai inai! sikit boleh.. eh.! hehehe.. best kn dpt ole2.. dr mekah tu. jauh. =)

Solehah Shamsuddin said... [Reply]

cantiknya tulisan inai tu.nama chic na

kinara kinatara said... [Reply]

huhuhu..comel..:)
takut ade yang tanya bila kawin ya..:)
huhu

kinara kinatara said... [Reply]

huhuhu..comel..:)
takut ade yang tanya bila kawin ya..:)
huhu

~didiey~ said... [Reply]

inai tube mcm nie memang cepat merah.lawa plak tu!

wan nurul hezrina said... [Reply]

sorang lagi dah kaler merahdah jari=)

cikeyrah said... [Reply]

qira pun tgh berinai sekarang hehehhe

9n0L4 said... [Reply]

tak sabar nye nak balik tranung. nak pakai inai ni. ;)

Cinta Misteri said... [Reply]

Thanks 4 d special N3.
Comel je tulisan kat tapak tangan tu.

With lot of luv

aisya said... [Reply]

takut kontroversi lah tu.. hehe..

cikna, warna inai tu cntik lah.. =)

aku HaniAsyira said... [Reply]

nanti jadi kontroversi ei cikna.. cantik ah tu.. atil xsuka sgt pakai yg gini.. huhu

Dayana Bahar said... [Reply]

hehe.. danglagi letak nama dia ye hehe

C'Jai said... [Reply]

wah pakai inai ... baru teringat anak akak si Ain aad minta nk pakai inai..brtangguh punya pasal terus terlupa..hehe..kami 2 beranak suka berinai chic na...

QasehnyaRania said... [Reply]

comey2..dah lama tak pakai inai..
ciksu suka inai pokok.kalau balik perak.. mak mertua selalu tolong giling ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
All right reserved by thecoklatblog.blogspot.com copyright@2012 Designed by supergirlshortstory.blogspot.com